Czym jest obsługa tłumaczeniowa?
Obsługa tłumaczeniowa to sprawna realizacja bieżących potrzeb tłumaczeniowych Państwa firmy.
Oferujemy tłumaczenia zwykłe, jak i przysięgłe:
- dokumentów związanych z działalnością firmy,
- umów,
- procedur,
- instrukcji,
- materiałów szkoleniowych,
- materiałów marketingowych,
- korespondencji handlowej,
- dokumentów przetargowych,
- stron internetowych.
W świecie połączonym siecią internetową odległość nie ma żadnego znaczenia. Niezależnie od Państwa lokalizacji jesteśmy w stanie odebrać i dostarczyć każdy dokument za pośrednictwem Internetu.
Zalety stałej obsługi tłumaczeniowej
Krótkie terminy i wysoka jakość
Obsługa tłumaczeniowa oznacza dla Państwa krótkie terminy realizacji przy zachowaniu wysokiej jakości tłumaczenia. Dokładamy wszelkich starań, aby tłumaczenia przygotowywane dla jednego Klienta realizowali zawsze ci sami tłumacze.
Uproszczenie formalności
Stały kontakt z Państwem umożliwi wypracowanie najbardziej optymalnych zasad współpracy. Ustalenie kompleksowych zasad realizacji zleceń pozwoli wyeliminować nadmierne formalności przy każdym kolejnym zamówieniu tłumaczenia. Dzięki temu składanie zleceń będzie prostsze i szybsze, co przełoży się także na terminy realizacji.
Spójność terminologiczna
Stała współpraca z naszą agencją zapewni Państwu utrzymanie spójnej terminologii w tłumaczonych dokumentach, co ma duże znaczenie, niezależnie od profilu Państwa działalności. Jeśli przekażą nam Państwo informacje o własnych preferencjach w zakresie stylu, w jakim mają być utrzymane przetłumaczone dokumenty (sposób zwracania się do odbiorcy, preferowane wyrażenia czy konstrukcje), będziemy w stanie zastosować te wytyczne we wszystkich tłumaczonych dla Państwa materiałach.
Jeśli są Państwo zainteresowani tą usługą, prosimy o kontakt.
Różne branże
Nasza agencja obsługuje firmy działające w różnych sektorach gospodarki.